Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mimozaa | użytkownik

imię i nazwiskoDominika adresWrocław zarejestrowany24.08.2009 @15:08:30 ostatnio na stronie25.10.2012 @22:04:28



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3297708
digarty93 komentarze1106 posty na forum2

komputer / sprzęt
DSLR - A200, DT 18 - 70mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Radziuu    27.06.2010 @12:11:41
A elektrownia, no niestety ruszona
_______

_______________________
Lepiej mieć pasje niż nałogi.
Moją pasją jest fotografia, ale powoli staje się ona nałogiem.
~Radziuu    27.06.2010 @12:10:47
Fakt, kable duzo tam psują, ale ja nie lubie przerabiać tego co żem zrobił. Zmieniam jedynie rozmiar, bo tak trzeba, cała reszta jest taka jak po pstryknięciu

Dziękuje za koma i pozdrawiam.
_______

_______________________
Lepiej mieć pasje niż nałogi.
Moją pasją jest fotografia, ale powoli staje się ona nałogiem.
~zalanamarzeniami    23.06.2010 @15:54:13
; )
-czarodziejoz    09.06.2010 @15:30:10
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci

A
~breathofindustry    19.01.2010 @15:49:13
nie skłamię jeśli powiem że Silent Hill był inspiracją
_______
oddycham przemysłem
~svd    07.01.2010 @21:13:19
dzieki
pozdrawiam z wioseczki
~maro111192    07.01.2010 @20:56:44
prosiłbym o skomentowanie mojej najnowszej fotki z góry dziękuje
~krankosia    07.01.2010 @11:42:50
Dziekuję pięknie
Pozdrawiam serdecznie
_______
Nadzieja ma skrzydła, przysiada w duszy i śpiewa pieśni bez słów, która nigdy nie ustaje, a jej najsłodsze dźwięki słychać nawet podczas wichury.
~gen73    07.01.2010 @00:26:36
Dziękuję śliczniePozdrawiam.
~AndrzejStrzelba    06.01.2010 @22:05:14
fajna galeria!
_______
Może jakieś wspólne focenie?
~maro111192    06.01.2010 @18:34:55
prosiłbym o jakiś koment do fotek
~nuguns666    06.01.2010 @17:40:23
A proszę bardzo, fajne pastelowe kolory, coś ciekawszego a nie jakieś patyczki w szarudze...
Taka ładna strona Zimy
_______
^_^
~parales    29.12.2009 @06:16:45
Dziękuję bardzo, pozdrawiam
~pepemarek    26.12.2009 @22:28:46
Dzięki. Pzdr
~urzytkownik    26.12.2009 @21:53:03
dziękuję
-Efy    22.12.2009 @17:48:35
Dziękuję
~OstatnieDni    20.12.2009 @19:04:52
dziękuje
_______
Wszystko Przemija
~Piotrowiak    15.12.2009 @21:45:13
Ja również dziękuję i pozdrawiam
~mojeoko    15.12.2009 @20:05:01
dziękuje
Pozdrawiam
~enzo83    14.12.2009 @16:23:24
to cienie...w południe ciężko nad tym zapanować
~samanti32    13.12.2009 @18:32:37
ja noszę się z zamiarem zakupu A550, choc zastanawiam sie tez nad canonem 50d ale chyba zostane wierna alphie. Masz jakies inne obiektywy czy te kitowe tylko? Ja kupilam sobie dwa obiketywy minolty i szykuje sie na trzeci ( 17-35 ) ale coz kasa...
~samanti32    13.12.2009 @17:16:19
dzięki jak ci sie robi zdjecia A200?
~GrzegorzFranek    10.12.2009 @21:40:46
Pozdrawiam z niedaleka dobrej nocki
~raptuska    09.12.2009 @18:44:49
ojjj tez bym sobie tego zyczyla nie lubie takich przepalen ale moj kieszonkowiec zadzi sie wlasnymi prawami
_______
udanych kadrow zycze
~malachitxx    09.12.2009 @18:40:15
thx.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt